Menu

0

€0.00

  • Home
  • Benzine (hoge-druk) injectoren testen en reinigen

Benzine (hoge-druk) injectoren testen en reinigen

Benzine injectoren testen en reinigen

Steeds meer auto’s zijn uitgerust met hoge druk benzine injectoren (-450 bar) ook deze kunnen wij testen.

Er zijn diverse probleem gevallen bekend waarbij deze direct ingespoten benzine injectoren niet meer goed functioneren.

      • Startproblemen
      • Te hoge opbrengst of misfiring
      • Minder vermogen
      • Afgenomen rijcomfort
      • Stationair niet mooi lopen inhouden of afslaan van de motor
      • Niet op alle cilinders lopen
      • Verhoogd brandstofgebruik
      • Schade aan de katalysator
      • Verhoogde uitlaatgas emissies. De APK viergasmeting kan hierdoor niet goed zijn.
      • Motormanagementlampje op het dashboard gaat branden

 

Bekende klachten bij BMW zijn lekkende injectoren,  (Foutcode P0300,P0306 of P0308). Dit resulteert in slecht lopen of inhouden. Ook Ford Ecoboost 1.0 en Volkswagen FSi en TFSi en andere motoren hebben soms mede het gevolg van E10 benzine problemen. Alle hoge druk injectoren tot 450Bar kunnen wij voor u volledig geautomatiseerd testen met onze Carbon Zapp GD1R testbank.

De resultaten kunnen wij uitdraaien of e-mailen. Hierbij geven wij ook het  juiste advies.

injector signaal